زاهد محمودی دوشنبه شب در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در اهر افزود: با هماهنگی و توافق انجام شده بین فرمانداری های اهر و مشکین شهر از صبح سه شنبه کنترل شدید بر رفت و آمد خودروها در جاده ارتباطی دو  شهرستان اعمال می شود و تنها کامیون‌ها و خودرو های حمل و نقل عمومی از این امر  مستثنی هستند.

وی اظهار کرد: با همکاری مجموعه بسیج ، پلیس، هلال احمر و حمل و نقل جاده ای این محدودیت برای مسافران نوروزی بصورت  شبانه روزی خواهد بود و در این خصوص از همه کسانی که قصد تردد از این منطقه را دارند، درخواست می کنیم برنامه سفر خود را لغو کنند.

این مقام مسوول از مردم خواست به توصیه ها و آموزش های بهداشت و درمان شهرستان توجه و عمل و از مراجعات بی مورد به مراکز بهداشتی و درمانی خودداری کنند.

وی همچنین از تعطیلی بازار ، اصناف و کسبه شهرستان اهر تا پانزدهم فروردین جاری خبر داد و از اتاق اصناف و ادارات صنعت و اماکن خواستار نظارت جدی بر تحقق این عملیات شد.

فرماندار اهر با تاکید بر ضرورت پرهیز شهروندان از  مراجعه غیرضروری به ادارات افزود: با توجه به مصوبه ستاد مقرر شد تا با مسئولیت  هلال‌احمر  در ورودی ها و خروجی های اهر غربالگری کرونا انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز  پس از این جلسه با حضور در بیمارستان باقرالعلوم اهر ضمن عیادت از بیماران کرونایی با کادر درمانی گفت‌وگو کرد.

محمدحسین صومی در بازدید از بخش‌های مراقبت بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر  گفت: شهرستان اهر یکی از مناطق آلوده به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: سیستم بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در مقابله با ویروس کرونا کار خود را به درستی انجام می دهد.

شهرستان اهر با ۱۳۵ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.