حمید شکری روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در زمینه تولید شهرستان مراغه در چند سال گذشته اقدامات خوبی را انجام داده که امیدواریم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به موضوع " جهش تولید " پیشقدم در این زمینه باشیم.
وی گفت: راه اندازی مرکز حمایت و سرمایه گذاری شهرستان در راستای حل مشکلات حوزه تولید و سرمایه گذاری از جمله مهمترین اقداماتی است که در مراغه انجام شده و در سال جدید در تلاش خواهیم بود تا ماموریت " جهش تولید " را هر چه بهتر عملی کرده و در نتیجه توسعه و آبادانی شهرستان تاریخی مراغه را شاهد باشیم.
وی افزود: ماموریت نخست دستگاه‌های اجرایی، حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال، تولید بیشتر و ایجاد زمینه وفاق و همدلی در جامعه است.
وی اضافه کرد: حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی در این شهرستان از ضرورت های موجود بوده و عزم دستگاه های اجرایی در شهرستان در این راستا قرار دارد.
وی به موضوع بیماری کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم در سال گذشته همراهی و همکاری خوبی با مسوولان به خصوص در زمینه بیماری کرونا ویروس انجام دادند که قابل تقدیر است.
وی گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در تلاش بوده تا رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا با خیالی آسوده و راحت تر به وظیفه خود عمل کنند.
وی کادر درمانی را جهادگران خط مقدم جنگ با کرونا  عنوان کرد و گفت: با وجود کادر درمانی خستگی ناپذیر در شهرستان مردم احساس امنیت دارند و در سایه زحمات این عزیزان شاهد عبور از این شرایط بحرانی و شکست کرونا ویروس در مراغه خواهیم بود.
فرماندار مراغه به پایش و غربالگری مسافران و همشهریان از سوی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: نیروهای سپاهی، بسیجی و داوطلبان هلال احمر به صورت شبانه روزی در تلاش و کوشش هستند.
شکری ادامه داد: ارتش قهرمان امروز با تمام امکانات به صحنه آمده و در کنار دستگاه های متولی در تلاش برای عبور از این شرایط بحرانی است.
وی افزود: همچنین سربازان گمنام امام زمان در این شرایط در خدمت مردم هستند و به صورت شبانه روزی با رصد اقدامات سودجویان و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، توطئه‌های آن ها را خنثی می کنند.
وی به فعالیت های مردمی نیز اشاره کرد و گفت: گروه های مردمی و سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه در این روزهای مقابله با کرونا وارد میدان عمل شده و با اقدامات اساسی از جمله در حوزه های آگاهی دهی به مردم، اطلاع رسانی و حوزه های میدانی مانند پاکسازی شهر و اماکن عمومی در تلاش هستند،
وی افزود: خیران در این روزها پشتیبان کادر درمانی بوده و ملزومات و نیازهای پزشکی شهرستان را در حد توان تامین می کنند.
وی خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله شورای اسلامی و شهرداری مراغه جانانه وارد میدان عمل شده و در تمامی زمینه ها در تلاش و فعالیت هستند.
وی گفت: مردم و مسوولان در شهرستان با اتحاد و همدلی مجموعه ی قوی و خوبی را تشکیل داده اند و امیدواریم این اتحاد و همدلی موجب شکست کرونا در مراغه شود.
وی گفت: بزرگترین کمک به کادر درمانی شهرستان، توجه جدی به توصیه های بهداشتی و لغو دید و بازدید های نوروزی و ماندن در خانه است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.