حمید شکری روز یک‌شنبه در بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه های جهادی اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی و مردم در این روز های حساس به صورت خود جوش ورود کرده و برای مقابله با بیماری کرونا ویروس در تلاش هستند.
وی افزود: ضدعفونی معابر و مکان های عمومی از سوی گروه های مردم نهاد و خودجوش مردمی، توزیع مواد ضدعفونی کننده توسط ارتش، تولید ماسک از سوی نیروهای جهادی و بسیجی از جمله این اقدامات است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این بازدید گفت: تولید ۶۰ هزار عدد ماسک تنفسی پارچه‌ای از سوی گروهای جهادی در مراغه از دیروز آغاز شده که در این کارگاه ۵۰ نفر از بانوان حوزه بسیج خواهران و بسیج سازندگی مراغه با ۲۰ دستگاه چرخ خیاطی و زیگزاگ فعالیت می کنند.
سرهنگ پاسدار سعید رشیدی گفت: مواد اولیه این کارگاه با همکاری اداره صنعت و معدن و بسیج اصناف به صورت رایگان تامین شده است.
وی گفت:
سرهنگ رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: این ماسک‌ها با مشارکت ۵۰ نفر از بانوان حوزه بسیج خواهران و بسیج سازندگی مراغه از دیروز آغاز شده است.
وی گفت: موارد ایمنی و بهداشتی ماسک های تولید شده در کلینیک سپاه مراغه بررسی و سپس از سوی حوزه ها و پایگاه به صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.