موسی صالحی که کارمند امداد شرکت گازهریس است در روزهای پایانی سال ۹۸ که با تلخی شیوع ویروس کرونا همراه شده را با اقدامات خیر خود شیرین کرد تا خبرهای خوش همدلی و نوع دوستی، شادکامی مردم را به همراه داشته باشد.

این روزها مردم ایران روزهای تلخی را پشت سر می‌گذارند، روزهایی که با شنیدن خبرهایی از ابتلای همنوعانشان به ویروس کرونا همراه است، روزهایی که برخی افراد فرصت طلب اقدام به احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی می‌کنند و آنها را با چند برابر قیمت در بازار عرضه می‌کنند .

اما شنیدن اقدامات خیرین برای در کنار مردم بودن، در این روزهای تلخ و سخت، خودش التیامی برای مردم این دیار است، خیرینی که با همت خود لحظات شیرینی را برای مردم این سرزمین به ارمغان می‌آورند تا مانند همیشه موجب امید و شادکامی مردم شوند.

خیرین کشور پیش قدم شده‌اند و هر کدام به سهم خود به کمک مردم آمده‌اند، یکی با نگرفتن اجاره مغازه خود و دیگری با بخشیدن شهریه دانش آموزان و آن یکی با تامین مایحتاج نیازمندان و نگرفتن اجاره بهای خانه .

این نیکوکار هریسی نیت خود درانجام این کارحسنه را اینگونه بیان کرد :از باب نوع دوستی و کاهش آلام افراد مستمند منطقه تصمیم گرفتم حقوق، عیدی و پایان کار اسفندماه ۹۸ خود را درجهت گره گشایی از مشکلات مشترکین بدهکار گاز که توان پرداخت گازبهای خودرا نداشتند ،اختصاص بدهم تا دراین شب عیدی اجاق های خانه های آنها نیز روشن بماند و با خاطره خوش سال جدید را شروع کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.