داود گرشاسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تقدیر از همکاری مردم برای مبارزه با کرونا ویروس اظهار داشت: یکی از راههای مبارزه با این ویروس، عدم حضور در مجامع عمومی است که مردم در این زمینه همکاری خوبی داشته اند.
وی افزود: عدم حضور در مجامع عمومی، برگزاری مراسم عمومی، تعطیلی جمعه بازار و میدان دواب از جمله مواردی است که با همکاری خوب مردم در شهرستان صورت گرفت.
رییس پدافند زیست محیطی شهرستان مرند بیان داشت: رعایت بهداشت فردی و عمومی و عدم حضور در مجامع عمومی و همکاری مردم با نهادهای متولی از راهکارهای مقابله با کرونا ویروس است.
وی با تاکید بر همکاری مردم در شکست کرونا ویروس گفت: هر اقدامی برای مقابله با کرونا ویروس در صورت عدم همکاری مردم عقیم خواهد ماند و باید برای هر حضور غیر ضروری، ۱۴ روز در حالت کمون باشیم.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: عدم حضور در مجامع عمومی به منزله پیشرفت در شکست کرونا ویروس است و باید در این زمینه به هشتگ «ما در خانه می مانیم» بپیوندیم تا سایر همشهریان دچار زحمت نشوند.
وی ادامه داد: سم پاشی معابر و اماکن عمومی، مدارس، دانشگاهها، تعطیلی جمعه بازار، بازار محلی، میدان دواب، قهوه خانه ها، کافی شاپ ها و کافی نت ها از جمله دیگر اقدامات در شهرستان برای مبارزه با کرونا ویروس است.
فرماندار ویژه مرند در ادامه با تقدیر از زحمات اعضای کارگروه در اجرای مصوبات گفت: در راستای اجرای مصوبات و شکست کرونا ویروس و سلامتی جامعه، ما قدردان زحمات اعضای قرارگاه زیستی شهرستان بخصوص همکاری و تعامل سپاه، ارتش، بسیجیان، نیروی انتظامی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و مردم هستیم.
گرشاسبی با اشاره به زحمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: مردم همیشه قدردان زحمات تلاش شبانه روزی مجموعه ایثارگر شبکه بهداشت و درمان بوده و خواهند بود که با ایثار و فدارکاری و بدون هیچ چشم داشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا و سلامتی مردم جامعه در تلاش هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.