به گزارش خبرنگار مهر، امین رفیعی عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب با بیان اینکه تشکیل این جلسات باعث افزایش تولید و رونق در سطح شهرستان شده است؛ اظهار کرد: جا دارد از مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و اداراتی که در این خصوص نهایت تلاش و همکاری را داشتند تا این امر تحقق یابد، تقدیر و تشکر به عمل آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با اشاره به هدف گذاری این شهرستان برای صادرات ۲۰۰ میلیون دلاری در سال جاری تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون به ارزش ۲۲۸ میلیون دلال انواع کالا از طریق گمرک شهرستان بناب به خارج از کشور صادر شده است که این رقم در سال گذشته ۱۱۰ میلیون دلار بود و امسال دو برابر سال قبل صادرات از این شهرستان صورت گرفته است.

رفیعی در عین حال تأکید کرد: علیرغم مشکلاتی که از لحاظ تحریم داشتیم، صادرات قابل توجهی از این شهرستان صورت گرفته و کارنامه درخشانی برای شهرستان بناب است.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب واقع در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی یکی از شهرستان‌های تولیدی و صنعتی این استان است که بسیاری از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1370988
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.