به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز از یکی از واحدهای تولیدکننده ضدعفونی در تبریز بازدید و از کارکنان آن قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به پاس قدردانی از تولیدکنندگان مواد بهداشتی، در بازدید از خط تولید یکی از شرکت‌های تولید مواد ضدعفونی کننده تبریز گفت: تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا به نوعی مجاهدت است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: صمیمانه از تمامی کسانی که به هر نحوی در کارگاه‌ها مواد ضدعفونی تولید می‌کنند تشکر می‌کنم. اما در این روزها که همگی درگیر ویروس کرونا هستیم، متخصصان یک شرکت تولیدی در تبریز، به محصول جدید برای ضدعفونی سطوح دست پیدا کرده اند که قادر به تأمین تمام نیاز کشور هستند.

بشیری معاون تولید کشور نیز در این بازدید به خبرنگار مهر می‌گوید: پیش از این در این قسمت آب اکسیژنه تولید می‌کردیم و به صورت فله‌ای برای صنایع می‌فرستادیم، اما امروز این محلول، رقیق سازی شده و افزودنی‌های لازم اضافه شده و برای مرحله بسته بندی آماده می‌شود.

وی می‌افزاید: طبق آنالیزهای بیولوژیکی که در محیط‌های کشت بر روی باکتری‌های مختلف آزمایش شده این محلول مؤثر بودن خود را نشان داده است.

با توجه به شرایط بحرانی، کارکنان این شرکت به صورت ۳ شیفته کار می‌کنند، باباپور مدیرعامل شرکت نیز می‌گوید: توانستیم در طول ۲ روز این خط تولید را ایجاد کنیم تا نیاز کشور تأمین شود و روزانه ۶۵ هزار لیتر تولید و روانه بازار می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1370095
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.