حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای افزود: نباید نقش شرکت در انتخابات را دست کم گرفت و عزت و اقتدار هر کشوری مرهون حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به آن تاکید کرده‌اند.

وی با اشاره به تاثیر بالای حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای ثبیت نظام و انقلاب اظهار داشت: دشمنان مترصد انتخابات پیش روی ایران هستند تا ببینند که مردم این کشور بیدارند و یا در خواب هستند و چقدر در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

خطیب نماز جمعه بناب با اشاره به فرمایشات بنیان گذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه «مجلس در رأس امور است» و «میزان رای ملت است»، گفت: این مطالب حکایت عمیق از اهمیت مجلس شورای اسلامی و حضور مردم در انتخابات دارد و هیچ حکومتی بدون پشتوانه مردمی امکان پیروزی و موفقیت را ندارد.

حجت الاسلام باقری بنابی، ادامه داد: با قهرکردن و پشت کردن به صندوق‌های رای هیچ مشکلی حل نمی‌شود و ویژگی های نماینده اصلح را رهبر معظم انقلاب تبیین کردند که مومن، انقلابی و شجاع بودن از ویژگی‌های نماینده اصلح است.

وی با تبریک فرارسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآوری کرد: مردم ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته امتحانات سنگینی داده‌ و شایستگی خود را به اثبات رسانده و نشان داده‌اند و از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

امام جمعه بناب گفت: در ۴۰ سال گذشته مردم ایران اسلامی با جان و دل نشان دادند که با وجود نارسایی‌های موجود در سایه تحریم‌های دشمنان و سوءمدیریت داخلی، همواره حامی نظام و ارزش‌های الهی هستند و در هیچ مقطع حساسی حمایت خود را از نظام و انقلاب دریغ نکردند.

حجت الاسلام باقری بنابی، ادامه داد: مردم به ویژه در مراسم تشییع و سوگ سردار شهید سلیمانی رفراندوم دیگری در کشور به وجود آوردند و نشان دادند که تا پای جان برای دفاع و حمایت از نظام و انقلاب ثابت قدم هستند.

وی با بیان اینکه هیچ دولت و حاکمیتی با وجود پایگاه مردمی محکوم به زوال نشده‌ است بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد و اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مصادف شده با اربعین شهادت سردار سلیمانی و از این رو حضور و شرکت مردم در این جشن پیروزی انقلاب تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.