حجت الاسلام علی رضایی روز سه شنبه در یادواره ۱۴۱ شهید روحانی آذربایجان شرقی در دفاع مقدس، افزود: اینکه هنوز پس از سپری شدن ۴۱ سال از انقلاب و انواع کینه توزی ها و دشمنی های آمریکا علیه ایران کسانی از میان مسوولان کشور بزرگواری ملت را حفظ نکرده و سخن از  مذاکره می کنند، تامل برانگیز است.

وی با بیان اینکه ملت بصیر ایران بارها پاسخ این افراد را داده اند، اظهار داشت: جای تاسف است که در داخل کشور عده ای دنبال برجام بوده و از برجام ۲ و ۳ سخن راندند که اگر هدایت ها و تدابیر مقام رهبری نبود آنها عقب نشینی نمی کردند.  

رضایی احترام به خون شهدا را از ویژگی های بسیار مهم ملت ایران طی سال های پس از انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: به واقع مردم در این سال ها بهترین پاسدار خون شهدا بوده اند اما پرسش اصلی این است که آیا اصلی در میان تعدادی از مسوولان نیز رعایت شده است؟ 

وی یادآوری کرد: باید توجه داشت کسانی که خود را مدیون انقلاب دانسته و منافع ملی را بر منافع شخصی اولویت می دهند هرگز از انقلاب بر نمی گردند، اما افرادی که طلبکارانه به انقلاب اسلامی می نگرند همواره شهدا و انقلاب و حتی شهدای مدافع حرم را زیرسوال می برند.

رضایی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب طی ۴۱ سال اخیر تلاش های زیادی برای سرنگونی جمهوری اسلامی انجام داده اند، گفت: اما این تلاش ها با عزت و صلابت مردم راه به جایی نبرده و جمهوری اسلامی با اقتدار کامل به راه خود ادامه می دهد.

وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را تربیت شده هایی در تراز انقلاب و حتی بالاتر عنوان و اضافه کرد: هرچند ایران اسلامی طی سال های اخیر در حوزه های علمی، اقتصادی و موشکی و دفاعی پیشرفت های بسیار سریع و غیر قابل انکاری داشته است اما مهمتر از همه این موارد، تربیت کسانی چون شهید قاسم سلیمانی و شهید باکری ها است.

رضایی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را کشته شدگان مظلوم در راه دین خدا توصیف کرد که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دین خدا شهید شدند و نمونه عینی و بارز این شهدا، سردار سلیمانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.