علیار راستگو در هفتمین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و مقاطع مختلف تاریخی کشور، گفت: در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر نیز آحاد جامعه باید نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: باروی کار آمدن دولت تدبیر و امید، رویکرد جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر بحث اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.

راستگو خاطرنشان کرد: هدف از این رویکرد جدید، وارد کردن عموم مردم در این حوزه و ایجاد تلاش عمومی و همگانی در برنامه های مرتبط است و اساس کار بر آگاهی رسانی است.

وی افزود: در این رویکرد، فعالان اجتماعی که اغلب در قالب انواع تشکل‌ها فعال هستند درگیر موضوع شده و در چهار محیط خانواده، کار، محلات و آموزش اقدامات لازم مورد پیگیری قرار می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: هدف اصلی کمیته مشارکت‌های مردمی، بحث توسعه هرچه بیشتر مشارکت های مردمی و حساس سازی آحاد جامعه است که در این راستا اعضای کمیته باید ظرفیت های موجود در دستگاه ها را به سوی سمن ها سوق دهند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.