محمدرضا هنرور روز سه شنبه در نشست بصیرت و روشنگری که با حضور رییس هیئت ورزشهای باستانی شهرستان و مسوول بسیج ورزشکاران در زورخانه مهرعلی برگزار شد، اظهار داشت: حضور ملت ایران در مقابل توطئه های مختلف و پیروی از ولایت فقیه، باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان شده است.
وی افزود: تقویم ایران اسلامی، پر از یوم الله بوده و در هر پدیده و برهه ای از اعصار، دست قدرت الهی بصورت اشکار دیده می شود.
فرمانده سپاه مرند اظهارکرد: رهبری الهی گونه امام (ره) و مقام معظم رهبری، باعث عزت و قدرت برای ملت شده و این درس مهمی برای آیندگان و سایر کشورهای جهان اسلام است.
وی در ادامه با اشاره به حضور و بدرقه پر شکوه مراسم سردار شهید حاج قاسم سیلمانی توسط مردم ایران خاطرنشان کرد: در طول تاریخ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بعد از مراسم تشییع رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم در مراسم بدرقه و تشییع پیکر پاک سردار حاج قاسم سلیمانی بی نظیر بود.
هنرور اضافه کرد: دشمنان اسلام در راس آنان آمریکا با این حضور حماسی مردم، بار دیگر بر قدرت نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری پی بردند.
وی عشق و خلوص در این حضور حماسی را نشان از بصیرت مردم عنوان کرد و گفت: حرکت جهادی مکتب حاج قاسم سیلمانی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب بوده و این برای ما و همه جوانان و ورزشکاران باید الگو باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.