به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یک شنبه طی مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام احمد حمیدی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز منصوب و از خدمات حجت الاسلام قدوسی در این مسئولیت قدردانی شد.

این تغییر و تحول در شهرداری تبریز در حالی به صورت اتفاقی و غیرقابل پیش بینی انجام شد که حجت الاسلام حمیدی همزمان به عنوان معاون فرهنگی شهردار تبریز نیز مشغول به فعالیت خواهد بود.

قائم مقام شهردار تبریز در جلسه تودیع و معارفه گفت: برخی از وظایف شهرداری‌ها در قانون، پرداخت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است که دیگر حوزه‌ها نیز به نوعی مرتبط با این بخش هستند ولی توجه به فرهنگ می‌تواند هزینه‌ها را کاهش و کیفیت خدمات را افزایش دهد.

رسول موسایی با بیان اینکه مأموریت شهرداری در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی عین قانون است، ابراز داشت: بسیاری از حوزه‌های شهری نیازمند فرهنگ سازی هستند و می‌توانند از حوزه فرهنگ و آموزش شهروندی بهره ببرند.

موسایی تصریح کرد: فرد مورد نظر ما برای این سازمان کسی است که در این حوزه صاحب نظر باشد و لطافت و ظرافت فرهنگ و هنر را درک کند.

وی ابراز داشت: کار در سازمان، سرمایه‌گذاری برای آینده شهر و شهروندان است. مأموریت ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی و ورزشی دقیقاً عین آن چیزی است که قانون مشخص کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1342342
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.