بهمن عبدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بررسی‌های لازم انجام و پارک‌های مستعد شناسایی شده است و در فاز نخست قصد داریم یکی از این پارک‌ها را به عنوان پارک تخصصی ورزش تجهیز کنیم.
وی با اشاره به استقبال اعضای شورای شهر از این طرح گفت: اعضای ورزش دوست شورای شهر از ایجاد و راه‌اندازی پارک تخصصی ورزش در تبریز استقبال کردند و بر همین اساس با تمرکز بیشتر به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های لازم هستیم تا در آینده‌ای نه‌چندان دور، نخستین پارک تخصصی ورزش را در تبریز راه‌اندازی کنیم.

عبدی گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود، پارک مشروطه اولویت بیشتری نسبت به سایر پارک‌های بررسی شده دارد.

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش همگانی و شهروندی اظهار کرد: یکی از ابزارهای ایجاد نشاط و سرزندگی در شهر، توجه به ورزش و گسترش فعالیت‌های ورزشی در اماکن عمومی و پارک‌ها است.
وی افزود: در این راستا نیازمند افزایش میزان حمایت مسوولان به ویژه اعضای شورای شهر هستیم تا با تخصیص بودجه مناسب، راه برای ایجاد زیرساخت‌های بیشتر در حوزه ورزش همگانی و شهروندی هموارتر شود.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای توسعه ورزش همگانی گفت: به منظور ارتقای سطح سلامتی شهروندان که ارتباط مستقیمی با شادابی و نشاط اجتماعی دارد، برنامه‌های مختلفی را در بخش‌های مختلف طرح‌ریزی می‌کنیم.

وی گفت: در ورزش کارمندی، ورزش بانوان، ورزش اقشار مختلف و ... طرح‌های مختلفی داریم و به منظور تبیین ورزش همگانی و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با ورزش، طرح‌هایی برای مدارس برنامه‌ریزی کرده‌ایم که طی آن دانش آموزان به همراه اولیای خود در فعالیت‌های ورزشی شرکت می‌کنند.

عبدی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها علاوه بر افزایش سرانه ورزشی و نشاط اجتماعی، موجب ارتباط بیشتر دانش آموزان و اولیا با همدیگر و تحرک بیشتر در مدارس می‌شود که برای اجرای این طرح نیز توافقاتی شده است.
وی در رابطه با اجرای دومین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز خاطرنشان کرد: در سال گذشته نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات را برگزار کردیم که استقبال قابل‌توجه همشهریان این مطالبه را ایجاد کرد تا دومین دوره المپیاد را از نظر کمّی و کیفی ارتقا دهیم.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: قصد داریم با آماده‌سازی مقدمات کار، دومین دوره المپیاد ورزشی محلات را از دهه مبارک فجر آغاز کنیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.