سونیا اندیش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تعیین جانشین برای مرحوم اشرف نیا، عضو فقید شورای شهر تبریز، اظهار کرد: در صورت دریافت نامه از فرمانداری و معرفی عضو علی البدل شورا، حاضر به انجام مراسم تحلیف هستیم.

وی با اشاره به علل غیبت رئیس شورای شهر تبریز و شهردار تبریز در صحن علنی شورا، گفت: آقای دبیری و شهردار تبریز به دعوت رئیس قوه قضائیه، در جلسه‌ای جهت احیای حقوق عامه حاضر شدند.

وی با اشاره به آلودگی هوای کلانشهر تبریز، اظهار کرد: تبریز طی چند سال اخیر مانند سایر کلانشهرها با مشکل آلودگی هوا مواجه است؛ مسئولان کشوری موضوع آلودگی هوا را باید جدی بگیرند، اعضای شورا نیز موضوع نوسازی حمل و نقل درون شهری را با جدیت زیاد پیگیری کنند، با توجه به تردد فراوان خودروها در شهر، وضعیت حمل و نقل عمومی مناسب نیست و عموم شهروندان نیز از این موضوع اظهار نارضایتی می‌کنند.

اندیش با تاکید بر لزوم حمایت دولت در راستای نوسازی حمل و نقل عمومی کلانشهرها، افزود:  متاسفانه طی چند سال اخیر، کمکی از سوی دولت نسبت به توسعه‌ و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعمال نشده است.

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز در تبریز، گفت: امیدوارم تمامی مسئولان در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشد، متاسفانه باغ‌های تبریز به مجتمع‌های تجاری و مسکونی تبدیل شده است.

نائیب رئیس شورای شهر تبریز ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتسال شهرداری تبریز، گفت: امیدوارم کسب چنین موفقیت‌هایی برای شهر و ورزشکاران ما تدوام داشته باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1314571
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.