محمد مهدی ایزدپناه دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به درخشش ۲ بازیکن خارجی تیم توفارقان، افزود: این ۲ بازیکن واقعا برای تیم توفارقان ارزنده هستند، به طوری که بازیکنانم امروزر در طول بازی نتوانستند آنها را کنترلکنند.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی خاطرنشان کرد: معتقد هستم تیم بسکتبال توفارقان قائم به بازیکنان خارجی اش است و امروز بازی خیلی خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند.

ایزدپناه با بیان اینکه میانگین سنی بازیکنانم ۱۹ سال است، اضافه کرد: بازیکنان شاخص تیم نیروی زمینی که در اواخر بازی امروز وارد میدان شدند ۱۸ ساله هستند و مطمئن هستم می توانند آینده های بسکتبال کشور باشند.

وی با انتقاد از بی تجربگی بازیکنان جوان تیمش، اذعان کرد: آنها با حضور در میادین مسابقات گاه وحشت می کنند که رفته رفته نوع بازی شان بهتر می شود و باید بگویم که ما آمده ایم تا شرایط تیم نیروی زمینی را بهتر از گذشته کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در خصوص برنامه های باشگاه نیروی زمینی برای دور برگشت مسابقات، بیان کرد: با توجه به اینکه تیم نیروی زمینی نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند، سعی می کنیم با تلاش بیشتر و جذب بازیکن سرباز جدید، دور برگشت مسابقات را با قدرت بیشتر شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای صعود به مرحله پلی آف دارید، گفت: متاسفانه در تیم نیروی زمینی بازیکنی که خدمت سربازی اش تمام می شود نمی تواند در کنار تیم باشد و لذا از تیم جدا می شود و این موضوع برای هر تیمی مشکل ساز است و این جابجایی و رفت و آمد های بازیکنان تمرکز مربی را از بین می برد.

ایزدپناه با ابراز خوشحالی از وجود باشگاه نیروی زمینی، اظهار کرد: این باشگاه پایگاه بسیار غنی برای بچه هایی است که سرباز می شوند و جزو شاخص های بسکتبال هستند؛ نبود این نوع باشگاه ها سبب می شود تا جوانان نتوانند استعداد های نهفته خود را بروز دهند، لذا جا دارد از مسئولین ارشد این باشگاه تشکر کنم.

تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران با باخت ۷۹ بر ۵۳  امروز مقابل تیم توفارقان آذرشهر با ۱۵ امتیاز همچنان در رده دوازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور جای گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.