محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در جلسه انتخابات معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه و اهمیت انتخابات در جامعه افزود: مشارکت‌ها و آزادی های سیاسی نظام مند و قانونی که از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود در سایه انتخابات تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه انتخابات پدیده بزرگ سیاسی و اجتماعی است بر ضرورت مشارکت تمامی آحاد جامعه؛ به عنوان انتخاب کننده و انتخاب شونده در آن تاکید کرد.

مشایخی، ایجاد امنیت عمومی، عمل به قانون، بسترسازی برای مشارکت حداکثری و رقابت سالم را از ملزومات برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند عنوان کرد و گفت: در سایه تلاش و ایثارگری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شاهد برقراری امنیت در داخل و فراتر از مرزها هستیم و امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات بحث مشارکت حداکثری تحقق یافته و بستر برای رقابت سالم نیز تامین شود.

در این جلسه که با حضور مشایخی فرماندار ویژه میانه؛ دادستان، اعضای هیئت نظارت و بازرسی و جمعی از معتمدان در محل فرمانداری برگزار شد، با اعلام آمادگی داوطلبان و رای گیری  از میان ۳۰ معتمد ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی انتخابات میانه تعیین شدند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.