مسلم اورنگی روز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان مرند اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا کار زینبی و امام سجادی است چرا که کار آنها، حرکتی بود که نهضت عاشورا را زنده نگه داشت.
وی با بیان اینکه شهدا طی سالهای گذشته در عرصه های مختلف جان خود را فدا کردند افزود: ما نیز باید در راستای تداوم حرکتهای شهدا، عمل کنیم.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تفکر بسیجی امام (ره) در شروع انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) معتقد به تربیت انسان بود انسان هایی که در سالهای بعدی در عرصه های مختلف درخشیدند.
وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس، ۸ سال طلایی برای کشور بود که فرزندان این آب و خاک، با افتخار از مرز و بوم دفاع کردند و امروز نیز بسیج در عرصه های خدمت رسانی و جنگ نرم خود را نشان می دهد.
اورنگی همچنین با بیان اینکه شهدا، رزمندگان و ایثارگران با فداکاری خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند افزود: الان نیز که در میدان جنگ اقتصادی قرار داریم باید نگاهمان به داخل کشور باشد.
 وی تاکید کرد: ما با خود باوری ملی و امیدواری به آینده می توانیم در عرصه های مختلف به موفقیت برسیم.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجانشرقی وجود مقام معظم رهبری را منشا وحدت در کشور دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما اکنون در دنیا به یک گفتمان جهانی تبدیل شده چرا که حامی مظلومان و نیز گفتمان عزت و استکبارستیزی است.
وی با اشاره به فداکاری های خانواده های شهدا، ایثارگر و جانباز یادآوری کرد: آنها صاحبان اصلی انقلاب هستند و ما همیشه باید قدردان زحمات آنها باشیم.
مدیر آموزش و پرورش مرند نیز با اشاره به وجود ۷۵ شهید دانش آموز و فرهنگی در شهرستان گفت: شهادت فیض بزرگی است که پشتوانه عظیمی از دیانت و معرفت می خواهد و والدین واهب آن بوده و هستند.
اباذر کاظمی افزود: معلمان بزرگترین بسیجی هستند و بسیج جز خدمت بی منت و خالصانه نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.