به گزارش دوشنبه ایرنا، مرکز خدمات جامع سلامت شهرک اندیشه با زیربنای ۹۲۶ متر مربع در ۲ طبقه، شامل ۳۵ اتاق است و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج سازندگی ساخته شده است.

سرهنگ الیاس گل محمد زاده ، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در آیین افتتاح این مرکز، یکی از مهمترین رویکردهای سازمان بسیج سازندگی را خدمت به مردم در قالب محرومیت زدایی و انجام طرحهای عمرانی در مناطق محروم برشمرد و گفت: بسیج سازندگی وارث جهاد سازندگی است که در دوران دفاع مقدس عاشقانه به کشور خدمت می کرد .
وی افزود: اقدامات بسیج با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن انجام می شود و بسیج در بخش سلامت کشور نیز کارهای ارزشمندی انجام داده و همیشه آماده ایم در مناطق محروم در خدمت مردم باشیم. ‌

شهرک اندیشه در جنوب تبریز از جمله مناطق محروم و کم برخوردار این کلان شهر است که بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است و افزایش مراکز جامع سلامت در آن برای ارتقای سطح بهداشتی مردم از ضرورت هاست.

مرداد ماه امسال همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی، ۲۴ خانه بهداشت، ۲۵ خانه زیست پزشک و ۲۵ مرکز سلامت روستایی و شهری، با مجموع زیر بنای ۲۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع همزمان با حضور وزیر بهداشت در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.