امام جمعه میانه: تحقق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل تنها با دستیابی به قله های رفیع علمی، سیاسی واجتماعی است

امام جمعه میانه گفت: تحقق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل تنها با دستیابی به قله های رفیع علمی، سیاسی، اجتماعی و رسیدن به بالاترین درجه آگاهی میسر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداله محمدی در جمع پرشکوه راهپیمایی کنندگان یوم الله ۱۳ آبان در میانه با تقدیر از حضور حماسی دانش آموزان، دانشجویان و مردان و زنان همیشه در صحنه میانه با اشاره به رخدادهای مهم و تاریخی این روز یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو در سال ۱۳۵۷ را گرامی داشت و افزود: امام خمینی (ره) بعنوان مردی الهی سهم بزرگی در مبارزه با طاغوت و شناساندن استکبار در راس آنها آمریکا به مردم داشت.

وی اضافه کرد: امام (ره) به مردم فهماند که عزت مسلمانان، ملیت و قومیت ایرانیان لگد مال شده و صهیونیستها و بهائی ها به تار و پود حکومت پهلوی نفوذ کرده اند.

امام جمعه میانه قدرت و علم جوانان مملکت را عاملی مهم در تحقق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل خواند و گفت: اداره امور کشور در تمامی حوزه ها در دستان شما جوانان بوده و شماها باید در مساجد، حوزه ها، دانشگاهها و مراکز علمی و هسته ای و دیگر حوزه ها بدرخشید تا بتوانیم در مقابله و مبارزه با آمریکا سرافراز و پیروز باشیم.

وی زیرپاگذاشتن برجام یعنی امضاهای آمریکا از جانب خود را نشان از بدعهدی و دشمنی همواره این کشور با نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: جوانان این مرزو بوم باید کشور و نظام ما را به اوج عزت و اقتدار برسانند.

خطیب جمعه میانه خاطرنشان کرد: اگر پای استکبار به سرکردگی آمریکا در منطقه کوتاه است در سایه تلاش و حرکت شما مردم و جوانان همیشه در صحنه نظام بوده و اگر می خواهیم در شناخت و مبارزه با دشمن موفق تر عمل کنیم باید کینه دشمن را از یاد نبرده و سرلوحه حیات خود را دشمنی با استکبار و ظالمین قرار داده و یاد و نام شهدا بویژه شهدای دانش آموز را در یادها و اذهان خود زنده نگهداشته و به ریسمان محکم الهی که اتحاد واتفاق ملت است چنگ بیاندازیم.

به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه میانه با شرکت در راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان ،انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی میانه با اجتماع در میدان معلم و حرکت به سمت میدان آزادی همراه با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، اقشار مختلف مردم ، مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی ، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این سرزمین رقم زدند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.