حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم روز پنجشنبه در دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده شهدا، روحانیون و نخبگان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های اخیر رئیس قوه قضائیه، مردم به انقلاب اسلامی و آینده کشور امیدوار شدند و این امیدآفرینی ها باید با سرعت و کیفیت بهتری در روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده با هدایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تداوم یابد .

وی از رئیس قبلی دادگستری آذربایجان شرقی به دلیل فعالیت‌های چشمگیر قدردانی و برای رئیس جدید این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.

نماینده شورای نگهبان در آذربایجان شرقی به عنوان نماینده اساتید دانشگاه های استان نیز در این جلسه گفت: استادان و دانشگاهیان آذربایجان شرقی در کنار قوه قضاییه بوده و بر اجرایی شدن گام دوم انقلاب با هدف تداوم رستاخیز علمی در کشور مسلمان هستند.

صمد عزیزی با تاکید بر این که انقلاب علمی در کشور لازم است، افزود: در شرایط کنونی برای افزایش اقتدار، قدرت و ثروت کشور باید تحول در نظام اداری به سرعت انجام شود و تبعیض و فساد مهم ترین موانع شکوفایی کشور در ارکان مختلف و مانع شکوفایی استعدادهای جوانان است.

مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری هم به عنوان نماینده خانواده شهدا در این نشست با بیان اینکه دغدغه اصلی خانواده شهدا مشکلات اجتماعی است، گفت: ما با اهداف اولیه انقلاب فاصله گرفته ایم و در شهرها، ادارات و بازار در پوشش مردم نشانه‌ای از اسلامی بودن دیده نمی‌شود.

خانم غفوری ادامه داد: هدایت فرهنگ جامعه توسط سرمایه‌دارها با اهداف مشخص به سمت فرهنگ غربی سوق داده می‌شود که بنیان خانواده را با مشکل روبرو کروه است. 

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، صبح امروز برای انجام سفر کاری یکروزه در راس هیاتی وارد تبریز شد. 

وی پیش از این نشست در گلزار شهدا و شرکت ماشین سازی تبریز حضور یافت و در جمع صنعتگران استان سخنرانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.