غلامرضا باغ آبادی روز سه شنبه در جلسه هم‌اندیشی مربیان پایه باشگاه ماشین سازی، افزود: فعالیت در این حوزه و کشف و شکوفایی استعدادهای جدید در رده سنی پایه بسیار سخت و طاقت فرساست و برای تداوم آن، عشق و علاقه و داشتن ابزارهای لازم و کافی شرط اصلی است.

وی هدف اصلی باشگاه ماشین سازی در آکادمی را کشف و پرورش بازیکنان بااستعداد عنوان کرد و استفاده از تمامی توان و پتانسیل‌ های موجود جهت موفقیت تیم‌های پایه از سوی مربیان را خواستار شد.

باغ آبادی با تبیین سیاست گذاری های جدید در آکادمی فوتبال ماشین سازی، گفت: این باشگاه مردمی و پرهوادار در سال های گذشته یکی از معادن فوتبال خیز و محلی مورد اطمینان برای کشف و شناسایی استعدادهای فوتبالی آذربایجان بود.

وی ادامه داد: نگاهی کوتاه به کارنامه تیم های پایه ماشین سازی در سال های قبل و پس از انقلاب نشان می دهداین باشگاه محور اصلی در پرورش فوتبالیست های به نام آذربایجان بوده است و باید این مسیر همچنان تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، باشگاه ماشین سازی تبریز که بیش از ۵۰ سال قبل در درون کارخانه ایجاد و فعالیت های حرفه ای خود را آغاز کرد، یکی از باشگاه های بسیار موفق در رده های پایه بود و نفرات تیم های نوجوانان و جوانان این تیم همواره جزو بازیکنان اصلی تیم های ملی بودند.

تغییر مالکیت ماشین سازی و اداره این باشگاه توسط بخش خصوصی می تواند جایگاه این تیم در رده های پایه را دوباره احیا کند.

۳۰۳۸/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.