علی سلیمی روز یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان،  گفت: دانشگاه آزاد اهر در رشته های روان شناسی، حقوق در گرایش های مختلف و سایر رشته های مرتبط آمادگی دارد در زمینه هایی چون بزه های اجتماعی، پیشگیری از جرم و تحقیقات علمی و کاربردی همکاری کند.

وی بر ضرورت تعامل مثبت و همکاری بین بخشی بین نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد تاکید و اضافه کرد: امید است با تداوم این همکاری ها و مشارکت کارشناسان نیروی انتظامی در قالب نشست های تخصصی و آگاهی بخشی برای قشر جوان دانشجو و برگزاری جلسات توجیهی بین اساتید رشته های حقوق و روان شناسی، بتوانیم گام های اساسی در راستای روشنگری جوانان به بحث مواد مخدر و مسائل و مشکلات جانبی آن برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر نیز با قدردانی از تلاشهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ارتقا و توسعه فرهنگی و علمی منطقه ارسباران، بر ضرورت و توجه بیشتر در تعامل و همکاری های بین دو نهادبه منظور پیشگیری از جرم تاکید کرد.

سرهنگ قدرت الله آقاپور از آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری نشست های مشترک و جلسات با دانشجویان، اساتید و کارکنان تاکید و اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد شروع  این نوع همکاری ها با دانشگاه آزاد اسلامی اهر باشیم.

۳۰۳۸/۷۲۲۲/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.