به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آذربایجان شرقی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: از آنجایی که امنیت از مردم و برای مردم است بر این اساس نیروی انتظامی مسئولیت امنیت و آرامش و آسایش جامعه را تامین کرده و پیوسته با مردم در حال تعامل است.

وی با بیان اینکه امنیت نعمتی بی بدیل و یکی از ضرورت های امروز زندگی بشر است که می توان به واسطه آن به رشد و بالندگی رسید،  افزود: تامین امنیت و حراست از جامعه اسلامی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است و این نیرو در این زمینه برای رشد و شکوفایی جامعه تلاش ها و اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
وی ادامه داد: گستردگی دامنه فعالیت های پلیس ضرورت پلیس مقتدر و مردمی را بیش از پیش نمایان می کند و پلیس باید از هر جهت دارای اقتدار باشد تا بتواند با قدرت در انجام امور محوله و ماموریت‌های خود اقدام کند.
پورمحمدی با اشاره به نقش مهم پلیس در زمینه پیشگیری از جرائم تاکید کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت اجتماعی باید ضمن شناخت عواملی چون تضعیف هنجارها و ارزش ها از آنها پیشگیری کند.
استاندار آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: استان آذربایجان شرقی به رغم موقعیت ویژه سیاسی و جغرافیایی خود، یکی از استان‌های پاک و امن کشور است و پشت پرده این امنیت و آرامش،  تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: این استان از امن‌ترین استان‌های کشور است و نیروی انتظامی با تلاش های جهادی و شبانه‌روزی کارکنان خود توانسته است در تقویت و بصیرت دینی و توسعه توانمندی در بخش های مختلف مانند مقابله با عرضه و ترانزیت مواد مخدر- مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با هنجار شکنان اقدامات موثری انجام دهد.

در پایان این صبحگاه مشترک از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و خیّران امنیت ساز و نیز افسران نمونه یگانهای انتظامی استان تجلیل شد.
۳۰۹۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.