علی امیری راد در جلسه شورای هماهنگی پیشگیری از موادمخدر شهرستان افزود: سندبومی آسیب های اجتماعی خداآفرین با یک نگاه کلان و با  پنج رویکرد ساختاری، آگاهی بخشی، نظارتی، حمایتی و تحقیقاتی تدوین شده است که بر این اساس آسیب های اختلافات ملکی، دعاوی خانوادگی، نزاع و درگیری به ترتیب آسیب های اولویت دار خداآفرین هستند.

وی گفت: با وجود اینکه موادمخدر در اولویت پنجم آسیب های اجتماعی خداآفرین قراردارد اما باتوجه به اثرات مخرب و گسترده این مواد افیونی و همچنین ضرورت و اهمیت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید در جهت کاهش آمارها در این حوزه تلاش شود.

فرماندار خداآفرین با تاکید بر ضرورت تسریع در تهیه و ارایه برنامه شش ماهه دوم این شورا و برنامه ریزی براساس سند بومی آسیبهای اجتماعی گفت: آسیبهای اجتماعی با مواد مخدر ارتباط مستقیم دارد و خروجی سندبومی نیز نیز نشانگر این موضوع است و بنابراین باید درجهت پیشگیری و مبارزه با موادمخدر بویژه در مناطق آلوده برنامه ریزی شود.

در پایان این جلسه فرماندار خداآفرین با اهدای لوح سپاس  از دکتر ستاری مسئول آموزش آموزش و پرورش خداآفرین  و رییس اداره بهزیستی به جهت تلاش در تدوین سندبومی آسیبهای اجتماعی و همچنین از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به جهت اجرای برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر تجلیل کرد.

٧۴۶٨/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.