به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند اظهار داشت: نتایج دوره های آموزشی که در راستای پیشگیری از اعتیاد برگزار می شود باید ملموس بوده و خروجی داشته باشد.
وی ضمن اشاره به ضرورت تشکیل سمن های ارائه مشاوره رایگان در شهرستان خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی مرند باید اقدامات لازم در جهت تشکیل سمن مستقل از نهاد دولتی در زمینه ارائه مشاوره های رایگان پیشگیری از مواد مخدر را انجام دهد.
فرماندار شهرستان ویژه مرند افزود: ما همچنین باید سعی کنیم پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر بصورت مردم محور از محلات شروع شود.
وی تاکید کرد: مسوولین مربوط باید در راستای مبارزه با مواد مخدر، در کنار انجام وظایف، برای بازدارندگی و پیشگیری، تولیدات و رفتارهای مناسب داشته باشند.
گرشاسبی به اهمیت سند بومی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اشاره کرد و گفت: سند بومی سال گذشته را باید بروز کرده و با در نظر گرفتن اولویت ها، رفتارهای متناسب با آن را شکل دهیم.
وی افزود: در جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، باید از تمامی راهکارها و طرح های موثر در آن، استفاده کرده و محدودیتی در این خصوص نداشته باشیم.
فرماندار ویژه مرند با تاکید بر تبدیل بازدارندگی ها به رفتار در محلات گفت: ضروری است در کنار مسیر کلی که بر اساس سند بومی مبارزه با مواد مخدر ترسیم شده، موارد جزئی را نیز بررسی و پیش ببریم.

۹۹۱۶/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.