به گزارش ایرنا، حسین محمدی روز سه شنبه در شورای جهاد فرهنگی شهرستان با تاکید بر نقش فرهنگ در هدایت عمومی جامعه، گفت: برای رفع ناهنجاری های جامعه باید برنامه های فرهنگی مناسبی در طول سال داشته باشیم.

 وی در ادامه، بخش عظیمی از ضعف فرهنگی و تشدید ناهنجاری ها در جامعه را نشات گرفته از کم کاری برخی از متولیان فرهنگی در این زمینه عنوان کردد و افزود: اکنون زمان درنگ و مقصریابی نیست بلکه زمان همت است و اگر همه کسانی که می توانند در این راستا قدم بردارند، خود را در برابر ناهنجاری های جامعه مسئول نبینند، این مسائل و مشکلات حل نخواهد شد.

 محمدی، سپاه و بسیج را برخواسته از متن جامعه دانست و مسئولیت خطیر نیروهای بسیج را متذکر شد و گفت: چارچوب فعالیت فرهنگی سپاه محدود به فضای سپاه و پایگاه های بسیج نیست بلکه گستره ای به گستره جامعه دارد و تبیین و توجیه تک تک اعضای بسیج نسبت به اهداف، رویکردها، نکات و راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب، نقش بسزایی در پیشبرد این فعالیت ها در جامعه خواهد داشت.

 فرمانده سپاه میانه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ایام غدیر، دهه امامت و ولایت را از مهمترین و شاخص ترین مناسبت های سال برشمرد و گفت: در این ایام یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام که همان مسئله ولایت و امامت است توسط بارگاه ربوبی مورد ابلاغ قرار گرفته است و باید برای تبیین این مسئله و گرامیداشت آن، برنامه های ویژه و مطلوبی توسط پایگاه های مقاومت بسیج اجرا شود.

محمدی اعلام کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، مراسم، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، دیدار از خانواده شهدا، جانبازان  و سادات، کلنگ زنی و آغاز پروژه های محرومیت زدایی، برپایی ایستگاه های صلواتی و ده ها برنامه متعدد دیگر توسط دبیرخانه بنیاد غدیر در شهرستان، در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.    

/۳۰۷۱/۷۲۳۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.