به گزارش خبرآنلاین از تبریز، تیم ملی تکواندو نونهال و نوجوان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی اردن که ۲۹ تیر ماه به میزبانی اردن برگزار می‌شود، راهی این کشور شده است.

در این رقابت‌ها ۱۰ تکواندوکار پسر و ۱۰ تکواندوکار دختر ایرانی قرار است با نمایندگان سایر کشورها در شهر "امان" به رقابت بپردازند.

اما حامد جعفری مربی آکادمی تکواندو سازمان شهرداری تبریز، به عنوان پزشک کاروان و یکی از مربیان تیم ملی نونهالان عازم این مسابقات شده است که برای ورزش آذربایجان در رشته تکواندو، می‌تواند سابقه جالب توجهی باشد.

جعفری در گفت‌وگو با خبرآنلاین، در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات اردن گفت: در حال حاضر در شهر "امان" اردن هستیم و تا چند روز دیگر مسابقات به صورت رسمی آغاز می‌شود. از طرفی ما در اواسط مرداد ماه باید در مسابقات جهانی "تاشکند" هم حضور داشته باشیم که این موضوع باعث فشردگی مسابقات و قطعا خستگی تکواندوکاران می‌شود.

وی افزود: بنده به عنوان مربی تیم ملی نونهالان ایران و پزشک کاروان اعزامی نونهالان و نوجوانان به این مسابقات هستم. امید دارم که با همت مبارزان تیم ملی کشورمان بتوانیم برای ایران افتخار کسب کنیم.

حامد جعفری از تکواندوکاران و قهرمانان اسبق این رشته می‌باشد که در مسابقات کشوری بین‌المللی برای تیم استان آذربایجان‌شرقی و ایران افتخار کسب کرده است. وی علاوه بر مربی‌گری تیم ملی، باتوجه به مدرک دکترای علوم ورزشی و پزشکی، سابقه حضور در تیم ماشین‌سازی تبریز به عنوان پزشک این تیم را در کارنامه خود دارد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1214565
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.