نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پیشرفت در راه تعالی ایران اسلامی و بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان، با ارتقاء روحیه معنوی و علم اندوزی در بین جوانان امکان پذیر است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم  در مراسم افتتاحیه دوره تابستانی طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مسئله کشور توجه به جوانان است، اظهار کرد: طلاب حوزه های علمیه باید با افتخار به داشتن لباس عزت، شرف و اقتدار سربازی امام زمان(عج)، با آشنایی کامل به نیازهای جامعه امروز و یافتن پاسخ به آن ها، آینده ای روشن برای جوانان ترسیم کنند.
   
امام جمعه تبریزافزود: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در مقابل فرهنگ غربی و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها، یکی از رسالت هایی حوزه است.
 
وی با اشاره به بدحجابی به عنوان یکی از قالب‌های ترویج فرهنگ غربی بیان کرد: موفقیت دشمنان در این حوزه به علت اجرا شدن فرمان آنها توسط افراد ناآگاه جامعه بوده که تردد با پوشش های بسیار نامناسب در خیابان ها ماموریت آن ها است.
 
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به توطئه های دشمنان در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی، گفت: ایجاد وابستگی و تکیه کردن به دیگران و همچنین اقتصاد تک محصولی، رویکرد دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت کشور بوده و ما نباید اجازه چنین گستاخی را به آنان دهیم.
 
وی افزود: باید با تمام توان در مسیر سربلندی گام برداشته و الگویی برای دیگر جوامع اسلامی باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اصلی ترین نقطه اختلاف ایران اسلامی و استکبار را ممانعت آنها از پیشرفت جوانان ایرانی دانست و اظهار کرد: ارتقاء روحیه معنوی و تحصیل علوم روز دنیا از وظایف سنگین جامعه روحانیت در جامعه بوده و می تواند دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.