حجت الاسلام سیدحسن موسوی روز سه شنبه در همایش اعزام روحانیون و طلایه‌ داران تبلیغ در کلیبر با اشاره به اینکه اخلاص مهمترین مساله در زندگی هر انسان است، اظهار داشت: اگر اخلاص در کارها محقق شود، تمام مسایل و مشکلات جامعه حل می‌ شود.
وی با بیان اینکه روحانیت مسئولیت سنگینی است که اگر همراه با اخلاص نباشد اثر معنوی ندارد، افزود: لباس روحانیت لباس خدمت به دین و اسلام است و ما مسئولیت داریم تا خالصانه خدمت کنیم.
حجت الاسلام موسوی به ویژگی ‌های شخصیت فردی و اجتماعی امام راحل اشاره کرد و افزود: ایشان مردی خدایی و با اخلاص بود که توانست در مقابل شیطان بزرگ و مستکبرین بایستند و ذات پلید دشمنان اسلام را به مردم نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه اهمیت روحانیت و فرصت‌هایی که در طول سال برای آنان به وجود می‌ آید بر دشمنان مخفی نیست، گفت: دشمنان از ماه محرم و ماه رمضان می‌ ترسند و برای روحانیون این ماه‌ها فرصتی است تا با استفاده درست جلوی دشمنان ایستادگی کنند.
موسوی به ویژگی‌های مبلغین دین اشاره کرد و افزود: اخلاص، داشتن اطلاعات کافی، سلیقه داشتن، رعایت فصاحت و بلاغت در کلام و عدالت از ویژگی‌های روحانیون مبلغ است.
شهرستان کلیبر با جمعیت 55 هزار نفر در فاصله 175 کیلومتری شمال شرقی تبریز واقع شده است.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.