به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در مرند افزود: خواسته دشمن و هم پیمانانش، عدم موفقیت ما در تولید علم و پیشرفت است .
وی با اشاره به سربلندی ایران در سال های اخیر با وجود مشکلات فراوان یادآوری کرد: ما در گذشته، هیچ تکنولوژی و توانمندی نداشتیم و کوچکترین ابزار را باید از خارج وارد می کردیم اما اکنون توانسته ایم به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کرده و بیشتر وسایل مورد نیاز را در داخل تولید کنیم.
فرماندار مرند به توانمندی و پیشرفت های به دست آمده در طول سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: ما با پیشرفت در زمینه سدسازی، نانو تکنولوژی، مباحث هسته ای، موشکی و بسیاری از موارد دیگر قاعده دنیا را بر هم زدیم طوری که دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ما توطئه های زیادی طراحی می کند.
گرشاسبی با اشاره به نام گذاری امسال به نام رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب ادامه داد: کشور ما از هر لحاظ در بهترین نقطه دنیا قرار داشته و نیروی انسانی خلاق و پویا داریم و باید تلاش خود را بیشتر کرده و با اصلاح رفتار، سودجویی فردی را به منفعت جمعی تبدیل کنیم.
وی گفت: باید با نیروی کار مولد و بهره گیری از علم و توجه به توانمندی کارشناسان داخلی موانع تولید در کشور را برطرف کنیم تا بتوانیم به توسعه و موفقیت بیشتری برسیم.
گرشاسبی افزود: باید گره های بازدارندگی که دشمن ایجاد کرده را باز کرده و این پیچ تاریخی را نیز مانند گذشته با سربلندی پشت سر بگذاریم.
9916/8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.