حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم روز یکشنبه در دیدار تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی تبریز با وی گفت : یک روی ورزش برد و روی دیگرش باخت است، نباید ورزش تحت تاثیر عوامل حاشیه‌ای قرار گیرد و آنچه هم برای ورزشکاران و هم هواداران تیم‌ها مهم است، رعایت اخلاق ورزشی است.
وی به اهمیت نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار اشاره و تصریح کرد: امروز خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی باید، تلاش کنند تا اخبار مسابقات را به بهترین شکل انتشار داده و در انعکاس اخبار اخلاق ورزشی را رعایت کنند.
امام جمعه تبریز با محکوم کردن حوادث اخیر بازی تراکتورسازی و پیکان تهران گفت: نباید بهانه به دشمنان انقلاب داد تا از فضای ورزشگاه‌های ما سوءاستفاده کنند اما متاسفانه هنوز 2 ساعت از اتمام بازی تراکتورسازی با پیکان نگذشته بود که رسانه‌های بیگانه با آب و تاب ‌حاشیه‌های این بازی می‌پرداختند که این زیبنده شهر تبریز نیست.
در این دیدار خبرنگاران ورزشی مشکلات خود در ورود به ورزشگاه یادگار امام(ره) را برشمرده و عنوان کردند با وجود داشتن کارت ورود به ورزشگاه، از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای ورود به ورزشگاه باید از خوان‌های متعدد عبور کرده و گاها در برخورد با خبرنگاران شأن و منزلت آنها نیز حفظ نمی شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد در جلسه‌ای با نیروی انتظامی مشکلات خبرنگاران مطرح و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد و شرایط حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها به شکل مطلوب فراهم شود.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.