به گزارش چهارشنبه ایرنا، علیار راستگو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همه دستگاه های اجرایی و مرتبط با بحران به صورت آماده باش پای کار هستند و امور با نظارت استاندار آذربایجان شرقی به خوبی مدیریت می شود.
وی ادامه داد: با وجود ادامه بارش ها به دلیل آمادگی های کامل خوشبختانه در سطح استان حادثه خاصی پیش نیامده، اما در برخی از شهرها و روستاها مواردی از ریزش دیوار، آبگرفتگی و تخریب پل گزارش شده که خسارات آن ها جزیی بوده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به اتفاق استاندار آذربایجان شرقی از نقاط مخاطره آمیز استان و شهرستان تبریز بازدید شده و تدابیر لازم برای رفع مشکلات به عمل آمده است.
وی اضافه کرد: همزمان با اقدامات پیشگیرانه، به دستور استاندار همه رودخانه ها و مسیل های استان به ویژه تمامی کانال ها و رودخانه های درون شهری و برون شهری تبریز لایروبی و بستر برای هدایت آب های سطحی فراهم شده است.
راستگو افزود: همچنین با تلاش عوامل شهرداری تبریز عملیات لایروبی و آماده سازی کانال هدایت آب های خیابان امام خمینی تبریز به مهرانه رود از طریق خیابان رضانژاد انجام شده و سایر مبادی و مسیل های بالادستی مهرانه رود پاکسازی شدند.
وی گفت: با همکاری مردم و همت مسوولان و نیز آمادگی بالای دستگاه های اجرایی و امدادی استان شرایط بحرانی ناشی از بارندگی ها بدون مشکل پشت سر گذاشته شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاری مردم از آنان خواست همچنان توصیه و هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند و از سفر های غیر ضروری خودداری کنند.
وی در باره آخرین وضعیت جاده های مواصلاتی استان نیز گفت : باوجود ادامه بارش ها تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آن ها به صورت عادی جریان دارد.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.