به گزارش چهارشنبه ایرنا، سیدعلی موسوی در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان بستان آباد تاکید کرد: این رویداد فرصت مناسبی برای توسعه همه جانبه بستان آباد است.
وی ادامه داد: برای بهره مندی از مزایای این طرح ، سند توسعه شهرستان در 5 فصل تدوین و ظرفیت های آن در زمینه های مختلف احصا شده است.
موسوی گفت: با اعلام نام بستان آباد به عنوان شهرستان نیازمند توسعه،همه امکانات و ظرفیت های آذربایجان شرقی در مسیر توسعه شهرستان بکار گرفته شده و با تمرکز مدیریت، وظایف و مسئولیت های ملی و استانی در سطح بستان آباد، حرکت و شتاب توسعه در شهرستان بیشتر خواهد شد.
فرماندار بستان آباد یکی از اهداف مهم این طرح را کنترل مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم با توسعه روستاها و تقسیم عادلانه و متوازن امکانات بستان آباد، مهاجرت از روستاها را کنترل و اقتصاد روستایی را رونق دهیم.
وی همچنین میزان اعتبار مصوب برای طرح های عمرانی شهرستان بستان آباد در سال 97 را 500 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: به دلیل محدودیت منابع تاکنون فقط 19 درصد این اعتبارات تخصیص یافته، اما بااین وجود با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی و همت مسئولان فقط در دهه فجر امسال 150 پروژه عمرانی با اعتبار افزون بر450 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی در پایان از رسانه ها و فعالان فضای مجازی خواست تا با امیدبخشی در جامعه و پرهیز از سیاه نمایی زمینه را برای مشارکت عمومی در حل مشکلات فراهم نمایند.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
7239/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.