سمیه کریمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف آموزشی و درمانی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به خبرنگاران گفت: در این بازدیدها به دنبال ایجاد رویکرد مثبت بین ادارات و افراد مراجعه‌کننده و احترام به حقوق آن‌ها هستیم.
وی تاکید کرد: با توجه به این که بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به عنوان بزرگترین مرکز درمانی و آموزشی در شمال غرب کشور، روزانه به تعداد زیادی از شهروندان خدمت ارائه می دهد، به عنوان یکی از مکان‌های بازرسی انتخاب شد.
معاون اداره کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: آشنا کردن نیروهای بیمارستان با حقوق بیمار و نحوه رفتار با مراجعان در راستای احترام به حقوق و شخصیت آن‌ها از جمله پیشنهادات مطرح شده به مدیریت بیمارستان امام رضا (ع) در این بازدید بود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش حاکمیتی و نظارتی استانداری، به نظر می‌رسد بازرسی‌های این چنینی باعث هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌ها و ایجاد هماهنگی شود.
به گزارش ایرنا، معاون اداره کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی به همراه جمعی از بازرسان ادارات استان از بخش‌های توراکس، اورژانس، دیالیز، بستری، VIP، ICU داخلی، انبار دارو و آشپزخانه و رستوران مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز بازدید کرد.
/3071/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.