حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم یکشنبه شب در جمع مردم شهر جدید سهند، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب ابلاغ گردید، اصلاح سبک زندگی و بازگشت به سبک زندگی اسلامی جزو رئوس تاکیدات معظم له است که باید توسط آحاد مردم جدی گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه جوانان برای تحقق گام دوم انقلاب سیره امام هادی (ع) را الگو قرار دهند، افزود: سیره آن امام همام در مقاومت و مبارزه و در شرایط بسیار سخت و پیچیده زمان به همراه جهاد علمی امام باقر (ع)، الگویی برجسته برای جوانان ایرانی در تحقق بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب است.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: با دقت در فضای سیاسی زمان امام هادی (ع) متوجه می شویم که ایشان در طول مدت امامت خود با برخی از خلافای جائر در حال مبارزه بود به طوری که در آن شرایط بسیار سخت و خفقان سیاسی آن امام بزرگوار الگوی مبارزه با دشمنان بودند.
وی یکی از راه های مقابله با توطئه ها و تحریم های دشمنان در زان حاضر را اصلاح سبک زندگی مردم و تاسی به سبک زندگی ائمه اطهار(ع) اعلام و اضافه کرد: باید توجه داشت بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی موجود در جامعه با الگو گرفتن از سبک زندگی اسلامی قابل حل است.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به جایگاه ویژه جوانان در اجرای گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: اگر روحیه انقلابی جوانان امروز از دوران اوایل انقلاب بیشتر نباشد، کمتر نیست و همان طور که روح بیانیه دوم انقلاب بازگشت به خود باوری برای مردم و اعتقاد به اصل ما می توانیم است، به کمک خدا جوانان در 40 سال دوم انقلاب اسلامی نیز فرمایشات رهبر انقلاب را جامه عمل خواهند پوشاند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.