به گزارش ایرنا، در رقابت‌های کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان، هادی در دیدار نهایی برابر «الکساندر خوتسیانیویسکی» دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را درو کرد.
این کشتی گیر کشورمان، پیش از این و در دور مقدماتی ابتدا برابر کاسوی از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد، سپس در دومین مبارزه نیز برابر دنگ نایب قهرمان جهان از چین با نتیجه 8 بر 4 به پیروزی رسید.
هادی همچنین 5 بر 2 نیکولاسگویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را شکست داد و در نیمه نهایی نیز در حالی که 7 بر 2 از دانیل لیگتی از مجارستان عقب بود در پایان به برتری 13 بر 8 رسید و فینالیست شد.
گنوپتریاشویلی قهرمان جهان و چهره شاخص این وزن بدلیل مصدومیت در نیمه نهایی برابر حریف اوکراینی حاضر به مبارزه نشد و در رده بندی نیز کشتی نگرفت.
به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها تیم 4 نفره ایران در جام دانکلوف که جزو رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است با 2 طلای حسن یزدانی و پرویز هادی و برنز رضا یزدانی به کار خود پایان داد.
هادی اهل باسمنج تبریز بوده و به عنوان نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران تا کنون مدال‌های برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی 2018 را کسب کرده است.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.