به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه با ابراز تاسف از شهدات عده ای از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه اروپایی ها برخلاف ادعاهای خود این جنایت را محکوم نکرده و فقط به اظهار تاسف بسنده کردند.
وی ادامه داد: کشورهای اروپایی و غرب که دم از حمایت از حقوق بشر و حتی حقوق حیوانات می زنند، هیچگاه موضع محکم و قاطعی در برابر گروه های تروریستی، منافقان و جنایت های آنان نداشته اند.
وی اضافه کرد: با وجود شهادت عده ای از فرزندان این آب و خاک که حافظ جان، مال، ناموس و امنیت کشور بودند، انتقام سختی از عاملان این جنایت گرفته خواهد شد.
خطیب جمعه مراغه گفت: براساس گفته و اظهارات فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح به زودی عوامل اصلی و دست های پشت پرده این جنایت پاسخ قاطع خود را خواهند گرفت.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به سالروز قیام 29 بهمن مردم آذربایجان در سال 1356 افزود: این حرکت عظیم مردمی ستون فقرات رژیم ستمشاهی را در هم شکست.
وی ادامه داد: 29 بهمن روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و زمینه ساز پیروزی آن را در کمتر از یک سال بعد فراهم کرد.
وی با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل در خصوص ارتداد نویسنده کتاب آیات شیطانی اضافه کرد: این حکم تاریخی بازتاب گسترده ای در جهان یافت و اقتدار اسلام را در جهان نشان داد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7487/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.