فرماندار شهرستان بستان آباد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: افتتاح 15 پروژه شرکت توزیع برق با اعتباری افزون بر 45 میلیارد ریال شامل برق رسانی روستایی، تجهیز و نوسازی شبکه برق رسانی و افزایش قدرت و توسعه شبکه از جمله این طرح هاست.
علی موسوی یک واحد مرغداری تخمگذار که توسط بخش خصوصی و با ظرفیت 73 هزارقطعه مرغ در بخش تیکمه داش را از دیگر طرح های افتتاح شده اعلام کرد و افزود: برای احداث این واحد تولیدی بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی همچنین از افتتاح شبکه توسعه پست برق 20 مگاواتی شهر تیکمه داش با اعتبار افزون بر 25 میلیارد خبرداد.
موسوی واحد بسته بندی بندی گوشت دام و طیور درشهرک صنعتی سعید آباد را از دیگر طرح های افتتاح شده عنوان کرد و افزود: برای احداث این واحد بیش از30 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار شهرستان بستان آباد پروژه های بخشداری مرکزی و تیکمه داش را شامل اسفالت ریزی،احداث دیوار سنگی حائل ،پل، جدول گذاری در روستاها عنوان کرد و گفت: برای اجرای آنها 35 میلیارد ریال هزینه شده است.
موسوی افتتاح واحد تولید قارچ خوراکی در سعیدآباد با اعتبار یک میلیارد ریال در زمینی به مساحت 400 متر مربع و اشتغالزایی برای 5 نفر را از دیگر طرح ها عنوان کرد.
وی گفت: واحد تولیدی عصاره گیاهان دارویی در روستای سعیدآباد با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی که برای 10 نفر هم شغل ایجاد می کند آخرین طرح است که در ششمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری شد.
3038/7239/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.