به گزارش ایرنا، حسین کاوه روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مرند در خصوص تحویل پیش از پایان موعد لایحه بودجه، اظهار داشت: هدف از تقدیم زودتر از موعد لایحه بودجه به شورای شهر این است تا فرصت کافی برای بررسی و تصویب لایحه بودجه وجود داشته باشد.
وی با اشاره به بودجه سال 1397 گفت: با توجه به مشکلات عدیده مالی که گریبانگیر اکثر شهرداری ها است، بودجه امسال در طول 10 ماه اخیر 65 درصد محقق شده است.
شهردار مرند در خصوص برنامه شهرداری در حوزه تملک ابراز کرد: اعتباری در حدود 80 میلیارد ریال برای تملک در سال آینده پیش بینی شده که امیدواریم پروژه های خیابان 45 متری منشعب از 55 متری، 24 متری سیدلر منشعب از خیابان شهید بهشتی، 12 متری میلاد علی آباد، خیابان های صمصامی، پیر اسماعیل، نارمک و باغ وزیری به انجام برسد.
کاوه اضافه کرد: مدیریت کردن هزینه های جاری و رعایت اصل صرفه جویی و جهت دهی مخارج در راستای اصلاح الگوی مصرف از دیگر موارد اساسی مورد توجه در بودجه سال 1398 شهرداری است.
وی در مورد اهداف بودجه سال آینده شهرداری مرند نیز گفت: در لایحه بودجه سال 1398 علاوه بر پیش بینی هزینه های عمرانی، تلاش شده با پیش بینی طرح های مختلف در حوزه های بهبود عبور و مرور شهری، تکمیل پروژه جواهر با اولویت مسقف سازی خیابان شهید رنجبری، افزایش سرانه فضای سبز از جمله پارک بانوان و پارک محله ای و هدایت و دفع آب های سطحی گام های مؤثرتری برداشته شود.
شهردار مرند ادامه داد: یکپارچه سازی سیستم شهرسازی، ممیزی املاک، احداث فضای سبز واقع در ضلع غربی امامزاده احمد، تکمیل فاز دوم توسعه موزه دکتر نصیری از دیگر پروژه های گیش بینی شده در لایحه بودجه شهرداری در سال آینده است.
کاوه اظهار داشت: امیدواریم در سال آینده شاهد رونق و شکوفایی شهر مرند در حوزه های مختلف عمرانی، معبر گشایی و تملک، آسفالت و در نهایت افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.
لایحه بودجه پیشنهادی سال 1398 شهرداری مرند به همراه سازمان های تابعه با 810 میلیارد ریال جهت بررسی و تصویب، توسط شهردار مرند به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.
9916/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.