به گزارش ایرنا، جواد محمودی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم 13 آبان مراغه افزود: حضور مردم در صحنه های خطیر، خط بطلانی بر نقشه ها و شیطنت های آمریکا و ایادی داخلی و خارجی آن خواهد بود.
وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان نشان دهنده عزم ملت ایران برای دفاع از آرمان های اسلامی و انقلابی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان است.
محمودی افزود: با بسیج امکانات و فراهم کردن زمینه حضور گسترده آحاد مردم در این مراسم، باردیکر توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: توطئه امروز آمریکا و استکبار جهانی، القای فشار، ناکارآمد نشان دادن مسوولان نیز اجرای جنگ روانی علیه ملت بزرگ ایران است.
حجت الاسلام طالعی افزود: خروج آمریکا از برجام، ایجاد نارضایتی بین مردم با استفاده از فشارهای اقتصادی و معیشتی و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه، همه از توطئه های استکبار جهانی است.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه دانشگاه ها و حوزه ها خاستگاه فکر و اندیشه هستند لذا حضور دانشگاهیان و دانش آموزان نشان دهنده پشتوانه محکم مردمی نظام اسلامی در برابر نقشه های شوم دشمنان است.
فرمانده سپاه مراغه نیز گفت: مردم و جوانان با شرکت در راهپیمایی این روز، اتحاد و انسجام خود را در برابر تهدیدها و تحریم ها نشان خواهند داد.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: مراسم 13 آبان امسال با راهپیمایی دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار مراغه در مسیر میدان شهدای طلوع فجر تا میدان 17 شهریور انجام می شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.