وزیر ورزش و جوانان در آستانه برگزاری سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان پیامی را برای این تور صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان هفته دیگر به صورت رسمی آغاز می‌شود. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی از این تور تمجید کرد.

متن پیام مسعود سلطانی‌فر بدین شرح می‌باشد:

"در آستانه سی و سومین دوره رقابت‌های تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان و رویداد مهم تبریز 2018، شهر اولین‌ها به ویژه خطه قهرمان پرور آذربایجان بار دیگر میزبان یک رقابت مهم بین‌المللی است که به لطف و فضل الهی شاهد سربلندی ورزشکاران ایران در عرصه‌های بین‌المللی، جهانی و آسیایی جاکارتا نیز بوده‌ایم.

مسابقات دوچرخه‌سواری تور نیمه‌حرفه‌ای ایران - آذربایجان طی 32 دوره گذشته سال ­به­ سال بهتر و کیفی‌تر شده است و امیدوارم که میهمانان عزیز و شرکت­ کنندگان در این مسابقات، جدای از نتایج حاصله اعم از پیروزی­‌ها و شکست­‌ها، با خاطره‌­ای خوش و تجارب ارزنده این رقابت­‌ها را به پایان ببرند.

همچنین آرزوی موفقیت و سربلندی برای تک تک میهمانان، شرکت‌کنندگان، برگزار کنندگان و تماشاگران این دوره ار رقابت‌های جذاب دوچرخه‌سواری را دارم."

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.