عصر امروز چندین پروژه‌ی عمرانی و خدماتی شهر جدید سهند با حضور استاندار آذربایجان شرقی افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شرکت عمران شهر جدید سهند، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که عملیات اجرایی جاده‌ی ارتباطی تبریز به شهر جدید سهند سال‌ها قبل آغاز شده است، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته اقدامات اجرایی این پروژه از پیمانکار به سرمایه گذار تحویل داده شد و اکنون نیز 60 درصد تامین اعتبارات آن برعهده ی سرمایه گذار و 40 درصد نیز برعهده ی دولت است.
مجید خدابخش ادامه داد: طی بازدیدها‌ی اخیر، پیشرفت این پروژه رضایت بخش بوده است.
 وی به افتتاح شش پروژه در شهر جدید سهند با اعتبار 38 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: شهر جدید سهند دارای جمعیتی  100 هزار نفری است که پیش بینی می‌شود طی ماه‌های آتی، جمعیت این شهر به 180 هزار نفر افزایش یابد لذا ضرورت دارد، زیرساخت‌های لازم در تمامی حوزه‌های خدماتی، درمانی، فرهنگی، تفریحی و ... برای شهری 200 هزار نفری فراهم شود.
گفتنی است؛ در این بازدید پروژه‌هایی از جمله، مرکز سلامت غدیر سهند با اعتباری بالغ بر 11900میلیون ریال، مسجد جوادالائمه با اعتباری بالغ بر 12000 میلیون ریال،مجتمع تجاری خدماتی ارشیا با زیربنای هشت هزار و ۶۶۰ متر مربع با ۱۲۸ باب مغازه، با ۲۵ واحد خدماتی و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰۰۰میلیون ریال و مرکز فوریت‌های پزشکی سهند به بهره برداری رسید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.