به گزارش ایرنا ، محمد علی طالبی، روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: امروز با نسل جوانی مطالبه گر روبرو هستیم که در حوزه‌های مختلف برای نیازهایش پاسخ مناسب نیافته و دیگر نمی‌توان از نیاز آنها به اشتغال، ازدواج، مسکن و سایر مطالبات در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی به ‌آسانی عبور کرد.
وی با بیان اینکه برای پرداختن به مسائل گوناگون جوانان به ارائه نمای دقیق از وضعیت آنها نیاز است ادامه داد: داشتن گزارش ‌های آماری و تحلیلی دقیق که می‌توانند ما را با شرایط واقعی جوانان و ضرورت پرداختن به آنها آشنا سازد دارای اهمیت و بسیار ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بررسی مبتنی بر آگاهی برای برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی فعالیت‌ها و موضوع های مربوط به جوانان به ما کمک می‌کند تا بتوانیم از شعاری برخورد کردن با این موضوع فاصله بگیریم.
طالبی گفت: با توجه به نیازها و مطالبات جوانان نیازمند عزم جدی و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی و مسوول برای پیگیری مواردی هستیم که باید برای آنها تلاش کرد.
همچنین مدیر کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه جامعه باید ارزش‌های جوانان را در عرصه های مختلف باور کند گفت: جوانان از موثرترین اقشار جامعه در پیشرفت هدف های جامعه و تعالی آرمان‌های انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت هستند.
مسعود شریعتی افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب و بهره گیری از تمام امکانات نهادها و تشکل ها در راستای تحقق مطالبات و نیازهای این قشر تاثیر گذار در جامعه اقدام های لازم را انجام داد.
وی گفت: هم اکنون 47 سمن فعال در حوزه جوانان در استان وجود دارد که سالانه برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی را با حضور علاقمندان انجام می دهند که بسیار در شکوفایی ظرفیت ها موثر بوده است.
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای این ستاد با محوریت هفته جوان در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه هفته جوان نامگذاری شده است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد .
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.