به گزارش ایرنا، محمود اسدزاده روز سه شنبه در آیین روزدرختکاری با تبیین تاثیر کاشت درخت بر شادابی و زیبایی شهر و سلامتی روحی شهروندان اظهار کرد: از 40 هزار نهال کاشته شده در میبد 5 هزار نهال در پارک شادی غرس شده و این روند ادامه دارد.
وی یادآور شد: با توجه به محدودیت منابع آب میبد، درختان کاشته شده با استفاده از سیستم قطره ای و پساب فاضلاب آبیاری می شود .
اسدزاده توسعه فضای سبز ورودی شهر میبد از سمت اردکان، بوستان فردوسی در شهرک امام صادق (ع) و احداث پارک جدید شادی به مساحت 36 هکتار را از اولویت های شهرداری برشمرد و گفت : اصلاح فضای سبزبافت های تاریخی و خیابان های اصلی شهر ازدیگربرنامه های شهرداری است.
امام جمعه موقت میبد نیز در این آیین گفت: دردنیایی زندگی می کنیم که به شدت از طریق آلایندگی های صنعتی مورد تهدید قرارگرفته است .
حجت الاسلام محمد اعرافی افزود: تنها راه بهبود کیفیت هوا در این شرایط، توسعه فضای سبز و درختکاری است که اسلام درآیات و روایت بسیار بر آن تاکید کرده است .
آیین روز درختکاری با حضور امام جمعه موقت میبد، سرپرست معاونت فرمانداری، شهردار و جمعی از مسئولان و دانش آموزان این شهر برگزار شد.
مرکز شهرستان میبد در 45 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
ام / 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.