به گزارش عصر روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، محمود زمانی قمی در پیامی به مناسبت حماسه نهم دی و همچنین 12 دی ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان افزود: مردم شریف یزد از ماه دی، خاطره ای دلنشین و شورانگیر دارند.
وی ادامه داد: روزی که مرد و زن، پیر و جوان، کشاورز و کارگر، دانشجو و استاد، دانش آموز و معلم، شاغل و بازنشسته در واقع همه اقشار مردم سر از پا نمی شناختند تا خود را به حسینیه بزرگ امیرچقماق برسانند و با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دیدار کنند.
استاندار یزد تاکید کرد: روز 12 دی ماه سال 86، نقطه عطفی در تاریخ استان دارالعباده یزد است ، چرا که شاهد تشریف فرمایی قدوم مبارک مقام معظم رهبری در دیار قنات و قنوت و قناعت بود و سفری پر از خیر و برکت که جدای از آثار معنوی شاهد آثار و دستاوردهای مادی آن در تمامی شهرستان ها و در بخش های مختلف بهداشتی، درمانی، زیر ساختی، آموزشی و سایر موارد هستند.
زمانی قمی تاکید کرد: از طرفی 9 دی ماه برای ایران عزیز اسلامی مهم است، روزی که ملت ایران روح وفاق و همدلی در مقابله با استکبار جهانی را در سراسر کشور حاکم و بدخواهان نظام را مایوس کرد.
استاندار یزد با گرامی داشت این ایام سراسر افتخار یادآور شد: یقین دارم مردم با وحدت، همدلی و همزبانی، امانت دار شایسته ای نسبت به میراث معنوی این سرزمین هستند ، همان میراثی که معظم له در سفر به استان فرمودند: استان یزد، مرکز دانش و هنر و کار و ابتکار و ایمان است.
سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در 12دی ماه سال 86 به استان یزد، نقطه عطف تاریخی در این خطه است که دستاوردها و برکات عظیمی را به همراه داشت.
همچنین ملت ایران در نهم دی ماه 1388 حماسه میثاق امت با ولایت را خلق کردند.
استان یزد بر اساس سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر دارد.
7536/ 2047/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.