حمیدرضا حاجی بابایی، دوشنبه شب در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز تفت افزود: برای حل مشکلات اقتصادی ، افزایش تولید و اشتغال جوانان به تعامل تمام قوا و همراهی و همکاری مردم نیاز است.
وی ادامه داد: توسط دولت تاکنون کارهای خوبی در زمینه اقتصادی و حل معضل بیکاری و برای تولید و اشتغال انجام گرفته و همچنان باید با همکاری و برنامه مدون تلاش مضاعف داشت.
رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در کنار دولت و سایر مسئولان برای ایجاد اشتغال ، رونق اقتصادی و تولید در جامعه وظایف خود را با هماهنگی هم انجام می دهند.
حاجی بابایی تصریح کرد: فساد اقتصادی یکی از معضلات نظام اسلامی‌ است بنابراین باید با این موضوع از هر جناح و گروه مبارزه کرد چون حفظ نظام اسلامی در گرو مبارزه عملی با آن است .
وزیر سابق آموزش و پرورش به اهمیت ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: رمز و راز ماندگاری انقلاب اسلام بخاطر وجود رهبری شجاع و آگاه در راس آن و حضور مردم در صحنه های مختلف است.
حاجی بابایی با بیان اینکه توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد به اهمیت ولایتمداری و ایستادگی در برابر دسیسه های مختلف دشمنان به عنوان یک تکلیف مهم تاکید کرد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت رمز عزت و اقتدار جامعه اسلامی است.
حاجی بابایی گفت: باید همواره با وحدت و ولایتمداری در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف نورانی شهدا فعالیت کرد و با وحدت در برابر دشمنان قسم خورده کشور و نظام مقاوم بود .
یادواره شهید محمد حسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی تفت با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در مصلای قدس این شهرستان برگزار شد.
تفت با 60 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری یز قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.