به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز چهارشنبه درآیین مهر عاطفه ها در دبیرستان خلیج فارس اردکان ، مردم را به حضور گسترده تر در جشن عاطفه ها فراخواند و از تلاش های کمیته امداد برای رسیدگی به محرومان و نیازمندان تجلیل کرد.
وی اضافه کرد: جشن عاطفه ها، جشن مهربانی، همکاری و تعاون و جشن احساس مسئولیت مشترک اجتماعی، پرورش ظرفیت و قابلیت درونی و جشن توجه به مسئولیت های اجتماعی همه افراد در جامعه است.
فرماندار اردکان فعالیت اداراتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد در رسیدگی به مددجویان تحت پوشش را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: اقدامات این نهادها در توانمندسازی مدجویان قابل تقدیر است.
مقیمی از مردم خواست تا با سرکشی از مراکز نگهداری سالمندان، کودکان و ... ضمن دلجوئی از این افراد مراکز مربوطه را در نگهداری و ارائه خدمات به مددجویان یاری کنند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان نیز در این آیین گفت: در میان 15 هزار دانش آموز ، در 76 مدرسه ، پاکت نامه جهت اهدای کمک مالی به نوجوانان بی بضاعت توزیع شده است.
یدالله مروتی با بیان اینکه 500دانش آموز بی بضاعت در اردکان ، منتظر جمع آوری کمک های امسال هستند اضافه کرد: در سال گذشته در مراسم مهر عاطفه ها 700 میلیون ریال در اردکان جمع آوری که برای هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت استفاده شد .
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان با بیان اینکه مهر عاطفه ها با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در کمک به دانش آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ انفاق و همدلی برگزار می شود تصریح کرد: در حال حاضر 1500 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در اردکان هستند که 250 دانش آموز و 70 نفر آنها دانشجو می باشند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 38 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.