علی مجدآرا، عصر روز پنجشنبه در حاشیه سفر به یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تدوین این کتاب ها برای هدف گذاری دقیق و آینده نگری ورزش های همگانی یک ضرورت بوده که به حول قوه الهی آماده اجرای کامل است.
وی با بیان اینکه سند تحول ورزش های همگانی به تائید اعضای شورای عالی ورزش کشور نیز رسیده است ، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همگان و پیگیری هیات های استانی در تمام مناطق اجرایی شود.
این مسئول تصریح کرد: نسخه ای از سند تدوین شده برای اجرای کامل به تمام اداره های کل ورزش و جوانان استان ها ارسال شد، باید برای اجرایی شدن آن تمام دستگاه های مرتبط در مناطق اقدام کنند.
به گفته مجد آرا ، در قالب این سند مهم و معتبر ، شرح وظایف هر کدام از دستگاه‌های مختلف اجرایی در کشور برای توسعه روز افزون ورزش های همگانی مشخص شده است.
وی با ییان اینکه هم اکنون حدود 21درصد جمعیت 80میلیونی کشور در ورزش های همگانی فعالانه مشارکت دارند، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده امیدواریم این میران تا سال 1404 به افزون بر 50 درصد برسد.
مجدآرا امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان یزد که با حضور استاندار یزد برگزار شد، گفت: برای گسترش ورزش های همگانی در بیش از 60 رشته تاکنون نسبت به تهیه 52 طرح اقدام و به استان ها ابلاغ شده است که باید با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی شود.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی و فعالیت های فرهنگی جزو اولویت های فدراسیون در گسترش ورزش های همگانی در میان اقشار مختلف مردم در کشور است.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در سفر به یزد در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که روز جمعه 21 مهرماه از میدان شهدای محراب تا پارک بزرگ شهر یزد برگزار می شود حضور خواهد یافت.
استان یزد 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده و 45 هیات ورزشی استانی دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.