محمد سلیمی فر، عصر پنجشنبه در ابرکوه به خبرنگار ایرنا اظهاراکرد نقش خیران در برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان بسیار تاثیرگذار است و هم اکنون 164 نفر به اتهام جرایم غیر عمد در استان زندانی هستند .
سلیمی افزود: برای آزادی آنها 195 میلیارد ریال نیاز است که افراد خیر می توانند با کمکهای خود نسبت به آزادی این افراد اقدام کنند.
وی با اشاره به نقش دستگاههای فرهنگی ، ائمه جمعه و جماعات در پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد: باید فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم در جامعه ترویج و گسترش یابد.
این مسئول تصریح کرد: هم اکنون مدرسه علوم قرآنی برای آموزش و حفظ قرآن کریم برای ترویج فرهنگ علوم قرانی در زندان های استان فعالیت دارد .
با حضور معاون اداره کل زندانهای استان یزد، علی عظیمی پور به عنوان سرپرست جدید بازداشتگاه ابرکوه معرفی و از خدمات محمد تقی دل آزاد سرپرست سابق قدردانی شد.
سلیمی فر در نشستی با مسئولان ابرکوه دیروز گفته بود : این شهرستان جرم خیز نیست و اگر جرمی هم اتفاق می افتد به خاطر مهاجرت پذیری آن است.
وی با بیان اینکه مردم ابرکوه افرادی دین مدار هستند، افزود: زندانیان کیفری شهرستان زیر 100 نفر است و خوشبختانه بیشتر غیر بومی هستند.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.