حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی شامگاه سه شنبه در همایش اعضای شرکت تعاونی کامیونداران مهریز با قدردانی از فعالیت های این تعاونی به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: دولت و نظام در سالجاری برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری کارهای خوبی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داد ولی کافی نیست و باید بیشتر حمایت و همراهی شود.
وی ادامه داد: دولت و نظام به تنهایی قادر نیست برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی امور محوله را انجام دهند و باید همچنان شرکت های تعاونی ، بخش خصوصی و خیران در کنار مسئولان اجرایی با جدیت وارد عرصه کار و خدمت شوند.
امام جمعه مهریز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی همان تکیه به ظرفیت های داخلی کشور و بهره گیری از تمام دیدگاه ها و سلائق درون نظام برای تولید و اشتغال مولد و مفید بیشتر است، تصریح کرد: وجود تعاونی ها و فعالیت های مردمی در بخش های مختلف بسیار ضروری است و مورد تاکید دولت و مقام معظم رهبری است.
محی الدینی از فعالیت شرکت تعاونی کامیونداران به عنوان یک شرکت موفق و پیگیر در مهریز اشاره کرد و یادآور شد: همچنان با همدلی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف تلاش کنند.
شرکت تعاونی کامیونداران مهریز فعالیت خود را از سال 1394 در این شهرستان در زمینه حمل کالا به تمام نقاط کشور آغاز کرده است و هم اکنون افزون بر 200 عضو دارد.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.